Isshow - Info för åkare

Isshow 8 Mars 2025- Info för åkare & föräldrar


Klädlista per grupp:


Har ni frågor hör av er till Isshowskommiten, där Lottaoch Hanna K har ansvaret för kläder.


Alla är välkomna att hjälpa till på morgonen med förberedelser inför showerna!

Alla arbetsuppgifter står i åkarens namn men riktar sig till föräldrar/anhöriga.

För de som är uppsatta i omklädningsrum som uppgift, respektera att det är en uppgift för mammor då det är barn och ungdomar i olika åldrar som byter om.


Schema Isshow 2025.pdf

 

Tider/Arbetsuppgifter och städning

Under varje uppgift står en tid då ni måste vara på plats.

För de som har uppgifter i första föreställningen ingår att hjälpas åt att plocka fram och förbereda innan showen, och du stannar kvar tills du blir avbytt av de som ska vara på din plats på nästa föreställning.

 

För de som har uppgifter i andra föreställningen ingår att stanna kvar och hjälpa till att plocka undan och städa. Ju fler som hjälper till efter andra föreställningen, ju tidigare får alla gå hem!

 

Funktionärslappar/Tröjor

Under sitt arbetspass så bär man en funktionärslapp, dessa finns i klubbrummet.

Bocka av dig på listan när du tar en lapp och glöm inte lämna tillbaka lappen när ditt arbetspass är klart. För de som har uppgifter runtom isen så finns det fleecetröjor att låna, bär gärna dessa så det blir tydligt vilka som arbetar för klubben.

 

Entreavgift

Vi hoppas att många föräldrar och syskon vill se en föreställning, då betalar man fullpris i entrén.

Isshowen är en viktig inkomstkälla för klubben som hjälper oss att bedriva vår verksamhet.

 

Sjukvård

Vid behov av sjukvård finns en sjukvårdsväska i båset vid isen, Hjärtstartare finns i Arenan.

 

Övergripande frågor om arbetsshemat ställer ni till Hanna Karlsson, 0708 63 11 92 eller via mail hannalella85@hotmail.com. Meddela alltid om ni gör något byte med någon i arbetsshemat.